Utilizați rețelele sociale pentru marketing de Crăciun

Crăciunul este o perioadă de a oferi și de a primi cadouri, dar este și cel mai scump sezon pentru comercianți. Cu mai mulți oameni care cumpără online anul acesta decât oricând, există câteva modalități excelente de a-ți promova afacerea și de a crește vânzările în timpul sărbătorilor.

Crăciunul este o perioadă pentru a fi creativ.

Fie că sunteți în căutarea cadoului perfect sau dacă încercați să dezvoltați câteva idei unice pentru campania dvs. de marketing digital de Crăciun, creativitatea poate merge mult. Această postare de blog este despre idei de marketing de Crăciun. Vom enumera zece exemple creative despre cum vă puteți folosi canalele de marketing digital pentru a vă promova afacerea în timpul sezonului. De la reclame Facebook la explozii de e-mail, există o mulțime de strategii din care să alegeți. Această postare vă va ajuta să începeți cu câteva idei pentru a profita la maximum de această vacanță viitoare!

Folosiți rețelele sociale pentru a vă promova vânzarea de sărbători

Cu peste 1,86 miliarde de utilizatori activi lunari pe Facebook, nu există moment mai bun decât acum pentru a vă conecta cu clienții actuali și potențiali folosind rețelele sociale. Puteți folosi această acoperire pentru a face cunoscut ofertele sau promoțiile pe care le derulați în timpul sărbătorilor. De exemplu, Macy’s va găzdui 12 Days of Deals pe Facebook, unde oferă cadouri de până la 200 USD în fiecare zi până la Crăciun. Totuși, aceste oferte sunt disponibile doar 24 de ore o dată, așa că asigurați-vă că vă conectați zilnic dacă doriți cea mai bună șansă de a obține aceste premii grozave! Dacă organizarea unui concurs nu este treaba ta, atunci postează câteva oferte grozave pe care le oferi de sărbători pentru a atrage oamenii să facă cumpărături la magazinul tău. Utilizați conținut cu tematică de vacanță

 

După cum am menționat mai devreme, acesta este cel mai scump sezon pentru retaileri în fiecare an.

Canalele de marketing digital, cum ar fi rețelele sociale și exploziile de e-mail, pot fi extrem de utile pentru promovarea ofertelor dvs. De exemplu, dacă aveți un magazin de vânzare cu amănuntul, rulați câteva reclame pe Facebook care prezintă oferte excelente pentru Black Friday sau Cyber ​​Monday. Asigurați-vă că includeți o mulțime de detalii în copia postării dvs., astfel încât oamenii să știe exact ce primesc.

Nu uitați să includeți toate detaliile relevante despre oferta dvs.

Dacă nu aveți un magazin de vânzare cu amănuntul, asigurați-vă că vă promovați ofertele online pe rețelele sociale. Actualizați câteva dintre fotografiile de copertă de pe Facebook pentru a promova cumpărăturile de Crăciun. Nu trebuie să fie ceva extravagant, doar ceva care va atrage atenția oamenilor. Asigurați-vă că postați conținut care reflectă personalitatea companiei dvs. Dacă vindeți jocuri video, atunci dezvoltați o idee minunată de marketing digital bazată pe un joc (sau personaj) popular pentru a face oamenii să vorbească.

 

Utilizați marketingul prin e-mail pentru a viza clienții

Odată ce aveți un conținut creativ pentru a vă promova vânzarea de sărbători, următorul pas este să îl publicați. Să presupunem că desfășurați o promoție de Crăciun care include o reducere suplimentară de 10% la întreaga achiziție dacă oamenii folosesc un anumit cod de cupon atunci când fac check-out. Puteți trimite un e-mail pentru a le reaminti oamenilor de promoție și pentru a-i încuraja să revendice codul de cupon înainte ca acesta să expire. În timp ce ești la asta, nu trimite e-mailul doar abonaților tăi. Dacă aveți o listă de clienți sau clienți potențiali anteriori care nu au făcut cumpărături de la magazinul dvs. de ceva timp, contactați și acești oameni! Chiar dacă nu revendică codul de cupon, s-ar putea să-i convingi să verifice măcar ofertele tale de Crăciun. Cum să facă acest lucru?

 

Dacă vindeți îmbrăcăminte, poate că e-mailul dvs. poate include niște pulovere de Crăciun sau rochii de sărbători.

Utilizați spiritul Crăciunului pentru a crea conținut original Până acum, am explicat cum să folosiți rețelele sociale și marketingul prin e-mail pentru a promova ofertele pe care le dețineți de Crăciun. Cu toate acestea, asta nu este tot ce există atunci când vine vorba de marketing digital. Crăciunul este plin de consumism, ceea ce înseamnă că poți crea tot felul de conținut cu tematică de Crăciun pentru canalele tale digitale, pentru a ajuta la creșterea angajamentelor și a gradului de conștientizare. Cântecele de Crăciun sunt întotdeauna un loc grozav de căutat atunci când vine vorba de marketing cu tematică de Crăciun. Colindele de Crăciun sunt peste tot pe Youtube, iar oamenii urmăresc melodii de Crăciun doar pentru a intra în spiritul Crăciunului. Dacă nu aveți resursele pentru a obține melodii originale de Crăciun înregistrate pentru canalul dvs., totuși, există întotdeauna cover-uri. De exemplu, această coperta a „Let It Go” este în prezent unul dintre cele mai bune videoclipuri de Crăciun de pe YouTube!

Utilizați rețelele sociale pentru marketing de Crăciun

Rețelele sociale vă pot ajuta să vă promovați ofertele de Crăciun. Dacă oamenii văd în mod constant postări de la tine care promovează vânzări grozave la magazinul tău, atunci este mai probabil să o verifice când va veni momentul! Facebook este probabil cel mai ușor loc de început. Puteți rula campanii post-amplificate care vizează anumite categorii demografice care vor face cunoscut. Dacă oamenii caută „oferte de Crăciun” pe Facebook, vă puteți asigura că anunțul dvs. apare în partea de sus a paginii cu rezultate.

Împărtășește